Pradžia Straipsniai Nepaprastos Monikos ir Vytauto vestuvės Mauricijuje

Nepaprastos Monikos ir Vytauto vestuvės Mauricijuje

Vestuvės Mauricijuje

Prieš trejetą mėnesių susituokę Monika ir Vytautas savo gyvenimo šventę nutarė paminėti tik dviese. Ir tam pasirinko tolimąją Mauricijaus salą.  Anot jaunųjų, tai buvo tobula diena tarsi Holivudo filmas.

Jaunavedžių vardai: Monika ir Vytautas

Vestuvių data: 2015 m. birželio 26 d. Vestuvių diena buvo praėjus lygiai dviems metams po pažinties.

Kur vyko santuoka?

Santuoka vyko Mauricijaus saloje, esančioje Indijos vandenyne. Pradžioje svajojome vestuves švęsti Karibų salose, tačiau atradę Mauricijų supratome, jog ši vieta idealiausiai tiks mūsų svajonių vestuvėms. Ceremonija vyko viename salos viešbučių. Dar būdami Lietuvoje išsirinkome viešbutį ir įsigijome daugiausia paslaugų siūlantį vestuvių paketą. Jame buvo įtrauktas ne tik pervežimas, bet ir dokumentų tvarkymas. Beje, pageidavome, kad birželio 26-ąją viešbutyje vyktų tik mūsų vestuvės.

Į viešbutį atvykome keletą dienų prieš vestuvės. Tuomet ir suderinome ceremonijos vietą, aptarėme dekoravimo klausimus, užsakėme fotosesiją su žirgais, gėles.

Ceremonijoje dalyvavo tik tie žmonės, be kurių šventė nebūtų įvykusi. Be mūsų, prisiekiant amžiną meilę, šalia buvo tik mus sutuokęs žmogus, viešbučio parūpinti liudininkai, kurie buvo labai nuoširdūs žmonės, gitaristė bei fotografas ir video operatoriai.

Santuoka Mauricijaus saloje

Šventės vieta

Planuodami vestuves tvirtai žinojome, jog nenorime didžiulės puotos, todėl ir pasirinkome vestuves Mauricijuje. Būti dviese – tai buvo viskas, ko mes norėjome, todėl išvengėme chaoso, kuris įprastas planuojant tradicines lietuviškas vestuves.

Vestuvių vakarienei maistą išsirinkome atvykę į viešbutį. Susipažinome su vietine virtuve ir išsirinkome mums labiausiai patikusius patiekalus. Teko skaityti kitų Mauricijuje vestuves planavusių žmonių atsiliepimus.

Man buvo labai keista, kad jie patiekalus vestuvėms išsirenka likus pusmečiui iki šventės. Juk užsisakant taip anksti, negali žinoti, ką norėsi valgyti po 6 mėnesių!

Po įspūdingos dienos leidžiantis saulei mėgavomės privačia romantiška vakariene ant vandenyno kranto, skambant gyvai muzikai.

Jaunosios apranga, stilius

Jaunosios suknelę siuvo Vilma Butkienė. Esu labai patenkinta jos darbu. Kiekviena suknelės detalė buvo tokia, kaip as norėjau, kaip svajojau. Kadangi norėjau būti vienintelė tokia nuotaka, dėl to ir suknelės spalva buvo netradicinė. Šukuoseną ir makiažą patikėjau vietiniams meistrams, tačiau makiažas man nelabai patiko, todėl dažiausi pati. Kitoje, ypač egzotiškoje šalyje, labai svarbu pasakyti ir parodyti, ko nori, nes ten kita kultūra, todėl ir grožio suvokimas gali skirtis. O šukuosena buvau labai patenkinta.

Jaunoji

Jaunikio apranga

Šviesus kostiumas, kuris derintas prie nuotakos suknelės spalvos ir balti šilkiniai marškiniai. Kostiumas buvo siūtas individualiai. Norėjome, kad vestuvių dieną mūsų drabužiai būtų ne tik gražūs, bet ir patogūs, malonūs.

Fotografas/ operatoriai

Dar prieš vestuvių ceremoniją, turėdami laiko paplūdimyje surengėme romantišką fotosesiją su žirgais.

Vestuvių ceremoniją nuotraukose įamžino geriausias fotografas Mauricijuje Zubeyr Kureemun, o filmavo profesionali keturių operatorių komanda (video įrašas). Kadangi norėjome turėti kokybišką ir profesionalų vestuvių vaizdo įrašą, pasisamdėme visą komandą. Vestuves filmavo ir su dronu. Filmavimą išvydę viešbučio svečiai teiravosi, galbūt čia filmuojamas koks nors Holivudo filmas, o viešbučio atstovai prašė leidimo šį filmą panaudoti idealių vestuvių Mauricijuje reklamai.

vestuvės Mauricijuje

Gėlės, dekoracijos

Gėles užsakėme viešbutyje, atvykę keletą dienų prieš vestuves. Vestuvių rytą sugalvojome, kad būtų gražu, jog fotosesijoje turėtume balionų, tačiau sužinojome, kad jų galima gauti tik kitoje salos pusėje. Tačiau tai padėjo išspręsti viešbučio personalas. Jie patys pripūtė paprastų balionų, kurie buvo puikūs

Žiedai

Vestuvinius žiedus gaminome pagal užsakymą gimtajame mieste Šiauliuose. Vyro žiedas pagamintas iš balto ir geltono aukso, o mano toks pat tik su briliantais.

Dienos atrakcijos

Mūsų vestuvių diena buvo ypatinga be jokio streso, skubėjimo ir primenanti Holivudo filmą. Ryte ramiai pusryčiavome, gėrėme kokteilius po palmėmis, lepinomės SPA procedūromis. Dar prieš ceremoniją surengėme fotosesiją su žirgais paplūdimyje. Po ceremonijos, taip pat fotografavomės.

vestuvės Mauricijuje

Didžiausi iššūkiai planuojant vestuves

Iššūkių mums patirti neteko, nes viską puikiai suorganizavo kelionių agentūra “West express”.

Jūsų patarimas būsimoms nuotakoms

Nuotakos pasirinkdamos tradicinių lietuviškų vestuvių variantą, šventės dieną būna pervargę nuo  nuo pusės metų ir daugiau trukusių ir vis dar nesibaigiančių organizacinių rūpesčių. Jos stresuodamos rūpinasi paskutiniais šventės akcentais, siekdamos įtikti svečiams ir giminėms. Jei nuotakos nori išvengti viso šio streso, mėgautis nuostabia diena ir buvimu su mylimu žmogumi – joms vertėtų apsvartyti alternatyvių vestuvių užsienyje variantą. Tuo labiau, kai išlaidos abiejų variantų yra panašios.

Gal dėl kažko apgailestaujate?

Tikrai ne.  Viskas buvo daugiau nei tobula:)

Geriausias Jūsų sprendimas

Vienas geriausių dalykų, rengiant šią šventę, buvo tai, jog pavyko išvengti streso. Kad ir kaip keistai nuskambėtų, tačiau iš tikrųjų mes beveik niekuo nesirūpinome. Tiesiog atėjome į kelionių agentūrą „West Express“ ir ten dirbanti pati šauniausia tokių kelionių ekspertė Karolina Grigaliūnienė viskuo pasirūpino. Po vestuvių dar keletą savaičių ilsėjomės nuostabioje Mauricijaus saloje.

Nuotraukos Zubeyr Kureemun

2 KOMENTARAI

1. Kokia graži šventė bei nuotraukos. Mes su sužadėtiniu taip pat norime savo vestuvių ceremoniją turėti egzotiškame krašte ir svarstome apie Mauricijų arba Maldyvus. Man labai įdomu, kokie poros motyvai, kad pasirinko būtent Mauricijų? Nesam buvę nei viename iš tų kraštų, taigi viskas atrodo taip pat gražu, o ir kainos atžvilgiu, kiek tiriam rinką, didelio skirtumo nerandam. Šiuo metu žvalgomės po šiuos pasiūlymus: https://www.travelplanet.lt/keliones/vestuves-uzsienyje ir https://www.westexpress.lt/vestuvine-kelione-mauricijus. Skirtumas tas, kad pasiūlymai pirmame puslapyje neįtraukia skrydžių kainų, taigi reikia numatyti papildomą sumą. Tačiau, taip galima pasirinkti ir norimas kelionių datas bei trukmę. Antrasis pasiūlymas pateiktas su skydžių bilietais, tačiau kelionė trunka tik 9 dienas. Jūs rašėte, kad atostogavote kelias savaites. Kaip manote, ar 9 dienų nebus maža, ypač renkantis tokią tolimą kryptį? Prašau, patarkit!