Pradžia Nuotakos grožis Kaip greičiau sulieknėti ir atrodyti žavingai per vestuves?

Kaip greičiau sulieknėti ir atrodyti žavingai per vestuves?

Kaip greičiau sulieknėti ir atrodyti žavingai per vestuves?
Nuotrauka iš J. Butkevičiaus asmeninio archyvo

Neretai nuotakos kreipiasi į mitybos ar sporto profesionalus norėdamos sulieknėti ir per vestuves atrodyti nepriekaištingai. Todėl kalbiname Julių Butkevičių – salės ir asmeninį trenerį, turintį didesnę nei penkerių metų patirtį ir domimės, kaip vis dėlto nuotakoms atsikratyti greitai nereikalingų kilogramų ir atrodyti pritrenkiamai savo vestuvių dieną.

Trenerio teigimu, kad per tuos metus teko dirbti su šimtais skirtingų žmonių, kurie dar labiau sužadino norą suprasti ir gebėti individualiai pagelbėti žmonėms, todėl vis nenustoja gilinti žinių bei tobulėti šioje srityje.

Šiuo metu vyras dirba Klaipėdos “Herkaus” bei Kretingoje “Startas” sporto klubuose.

Pagerinti figūrą nori ne tik nuotakos, bet ir jaunikiai

Juliaus pasakojimu, jaunieji daugiausia laiko atiduoda pačios šventės planavimui ir apie savo išvaizdą pradeda galvoti likus ne tiek jau daug laiko iki vestuvių. “Dažniausiai nuotakos kreipiasi likus vienam – trims mėnesiams iki šventės. Ar tiek laiko pakanka norint sulieknėti ir atrodyti nepriekaištingai? Priklausomai, kiek daug norime padaryti. Per mėnesį ar du nuotaka gali atsikratyti nuo trijų iki aštuonių kilogramų nepageidautino svorio. Didesnis svorio numetimas, mano, kaip trenerio nuomone, tik iššaukia stresą organizme, ko pasakoje, šventės dieną nuotaka gali būti nelaimingesnė nei su tais papildomais keliais kilogramais. Turite būti atsargios ir nepersistengti.”

Nors dažniausia dėl kūno linijų pakoregavimo kreipiasi jaunosios, tačiau jaunieji taip pat neatsilieka. J. Butkevičius atviravo, kad stipriosios lyties atstovai taip pat nori atrodyti nepriekaištingai vestuvių dieną, todėl kreipiasi į trenerį. “Nors reikia pripažinti, kad jaunikiai dėl savo kūno proporcijų rūpinasi mažiau nei nuotakos, kadangi vyrams yra šiek tiek lengviau pasiekti apčiuopiamą rezultatą per trumpą laiką, todėl naudokitės gamtos duota dovana ir bent du mėnesius skirkite sportui ir mitybai.”,- pataria treneris Julius.

Pratimai greičiausiai deginantys kalorijas

Neretas iš mūsų susimąstome ar sportas treniruoklių salėje gali būti efektyvus ar ne. Trenerio pastebėjimas, kad vieni gali jausti malonumą sportuodami, o kiti jausti kančią. “Vieni išsigydo nugaros ar pečių juostos skausmus, o kiti juos tik padidina. Vienareikšmiškai manau, jog pirmosios treniruotes sporto salėje turi būti atliekamos su trenerio priežiūra ar konsultacija.  Taip greičiau ir sveikiau pasieksite norimus rezultatus.”

Taigi, kokie pratimai padeda greičiausiai ir efektyviausiai padeda deginti kalorijas?

“Greičiausiai degina kalorijas šokinėjimas per šokdynę. Ar aš savo klientams liepiu šokinėti per ją kol nukris nepageidautini keli kilogramai? Ne. Tai tik vienas besikartojantis judesys, kuris teoriškai sudegina daugiau kalorijų nei kuris kitas, bet visumoje geriausiai bei greičiausiai yra atsikratoma riebalinio sluoksnio tada, kai treniruotės metu kombinuojami jėgos ir aerobiniai pratimai vienu metu. Svarbu, jog treneris individualiai parinktų pratimus pagal žmogaus galimybes. Ne kiekvienas gali padaryti 500 šokliukų su virvute ir ne kiekvienam tai bus naudinga, nors ir sugebės padaryti tai.”, – dalijosi patirtimi Butkevičius.

Kaip išlaikyti svorį po vestuvių?

Dažnas žmogus, kuris stengiasi numesti svorį, po kurio laiko “paleidžia” vadžias ir vėl nenorimas svoris grįžta atgal. Ką reiktų daryti, kad tie kilogramai nebegrįžtų? Treneris pabrėžė, kad jokių paslapčių nėra, tiesiog reikia tęsti tai, ką pradėjo daryti dar iki vestuvių. “Jei grįšite prie ankstesnių maitinimosi įpročių – grįš ir nepageidautini kilogramai. Turite nenustoti judėti ir stengtis taip pat, kad po metų atrodytumėte ir jaustumėtės dar geriau.”

Pamąstymai apie dietas ir greitą svorio numetimą

Dieta ir greitas svorio numetimas dažnai sukelia daug diskusijų, todėl ir mes norėjome pasidomėti, kokia trenerio nuomonė šia tema. “Manau, kad dieta skirta ligoniams. Ir tai reikia suvokti, kuo greičiau bei dalintis šiuo teiginiu su kuo daugiau žmonių. Kai organizmo veikla nesutrikusi, užtenka pamažu keisti maitinimosi įpročius, kad matytumėme norimus pokyčius. O greitas svorio numetimas sukelia stresą jūsų organizmui ir nervinei sistemai. Be to greitai mesdami svorį numesite ir raumeninę masę, ko pasakoje ne tik atrodysite, bet ir jausitės šiek tiek nusilpę. Jei svorį numesime greitai, galimas variantas, kad  labai greitai jis ir sugrįš. Ir atvirkščiai, jei jūsų svoris kris pamažu, dideli šansai, kad jis nesugrįš per savaitę laiko kol būsite medaus mėnesio atostogose.”

Keletas patarimų ir pastebėjimų metant svorį

Pabaigai treneris Julius Butkevičius su mumis pasidalino savo įžvalgomis apie svorio metimo rutiną.

  1. Kalorijų deficitas. Vienas iš paprasčiausių būdų atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų yra suvartoti mažiau kalorijų nei suvartojote iki šiol. Vadinasi užtenka kiekvienos dienos valgyje šiek tiek pasimažinti porcijas.
  2. Fizinis krūvis. 3-5 kartus per savaitę judėkite bent po 45 minutes. Pradedant nuo spartaus pasivaikščiojimo ryte su šuniu ir baigiant sporto salėje atlikdami mišrią funkcinę treniruotę kartu su jėgos pratimais.
  3. Iškrovos diena. Kartą į savaitę pasidarykite iškrovos dieną, per kurią suvalgykite kelis greipfrutus, išsispauskite natūralių vaisių sulčių, gerkite vandens. Vartokite lengvai virškinamą maistą ir jauskite alkį visos dienos metu.
  4. Vartokite geruosius/sočiuosius riebalus.
  5. Įpraskite valgykite sočius pusryčius!
  6. Nebūkite šiukšline! Kišdami į save viską iš eilės apsunkinate savo virškinimą. Atskirkite sočius pietus nuo deserto bent vienos valandos laiko intervalu.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here