Pradžia Apie meilę poroje 5 sveikatingumo patarimai susižadėjusioms poroms

5 sveikatingumo patarimai susižadėjusioms poroms

5 sveikatingumo patarimai susižadėjusioms poroms

Dauguma susižadėjusių porą iškelia sau iššūkį pagerinti savo sveikatą ir fizinę būklę prieš vestuves. Nors dažnai iš poros tik vienas ar abu atskirai bando susidoroti su savo iššūkiu, tačiau poros kurios nusprendžia siekti tikslų kartu turi daugiau motyvacijos bei entuziazmo. Kad pasiektumėte savo užsibrėžtų tikslų siūlome kelis patarimus.

Neapsikraukite papildomu stresu

Pirmiausia, rūpinantis savo sveikata jūs ne tik pagerinsite savo fizinę formą bei bendrą savijautą tačiau neretai tai darydami sukelsite papildomą stresą bandant pasiekti per didelių tikslų. Mes jus puikiai suprantame, kad vestuvių dieną norite atrodyti nepriekaištingai, tačiau nereikia kiekvieną savaitę stresuoti dėl kiekvieno kilogramo. Atminkite, kad jūsų antra pusė pamilo jus tokį(ią) koks(ia) esate, o ne patobulintą versiją.

Būkite realistai ir sportuodami turėkite balansą, jūs abu vienas kitą puikiai žinote, kada galima paspausti ir kada pasiimti papildomą poilsio minutę.

Sportuokite kartu

Jeigu jūs vienas pats bėgiojate ar lankote sporto sale, kodėl nepaėmus savo antros pusės ir nesportavus kartu? Pagal puregym.com statistiką jeigu sportavimą pradėsite kartu mesti sportą yra kur kas mažesnė tikimybė. Pagal Indianos universiteto atliktą tyrimą vedusios poros kurios pavieniui pradėjo sportuoti po metų net 43%  mesdavo sportą, o poros kurios kartu pradėjo sportuoti tik 6.3% po metų metė sportą, tai iš ties didelis skirtumas. Net jeigu jūs dar ne vedę tai puiki proga pradėti iš anksto gyventi sveikesnį gyvenimą.

Maistas – svarbiausia sveikatingumo detalė

5 sveikatingumo patarimai susižadėjusioms poroms

Nors judėjimas labai svarbu, nepamirškite, kad po intensyvaus sporto jūsų kūnas reikalaus maisto. Pagal ne vieną tyrimą maistas sudaro 75% , o sportas tik 25% svorio metimo. Valgymą ir maisto ruošą galima palengvinti iš anksto turint valgymo planą bei ruošti maistą iš anksto. Gaminkite maistą pasikeisdami ar pasidarykite sekmadienio vakarą į veiklą – maisto gaminimas į priekį kartu. Pasijunkite muzikos, pasidalinkite darbais ir pirmyn.

Venkite monotonijos

Nesvarbu ar jūs mėgstate bėgimą ar kitą sportą  ankščiau ar valiau tai gali pabosti. Kad to išvengtumėte, turėkite veiklos įvairovę. Pvz jeigu jums patinka joga, supažindinkite savo partnerį ir pamokykite bazinių pratimų. Jeigu jūs sporto salėje kilnojate svorius, nusiveskite savo sužadėtinę ir parodykite kaip keliami svoriai. Sportuoti kartu bei išbandyti naujas veiklas tai ne tik pomėgių dalinimasis tačiau ir ryšių stiprinimas.

Dar vienas puikus patarimas kuris bus du viename, užsirašyti į šokių pamokas, taip ne tik pasiruošite vestuvėms tačiau ir sudeginsite papildomų kalorijų. Išmokite pirmą vestuvių šokį, palaikykite formą bei parodykite išmoktus įgūdžius visiems susirinkusiems į vestuves.

Raskite laiko meditacijai

Palaikyti sveiką psichologiją taip pat be galo svarbu. Ruošiantis vestuvėms teks ne tik daug ką ruoštis bet ir neišvengsite streso, viskas gali atrodyti tarsi didelė katastrofa. Nesvarbu ar parsisiųsite programėlę ar užsirašysite į meditacijos kursus ar jogą, darykite tai kartu ir taip išlaikykite puikią savijautą bei nuvykite stresą ir blogas mintis.

 

Komentuoti

Rašykite komentarą
Įveskite savo vardą